czwartek, 4 lipca 2013

Pomocy - szukamy inspiracji na pierwszą w życiu kuchnię.

Post jest z dedykacja dla Magdy, która chyba jest naszą jedyną wierną czytelniczką:)
Nie dość, że zadaje sobie trud czytania i oglądania tego co wypocimy, to jeszcze inspiruje do działania.
I tak z myślą o naszej małej, ślicznej przyjaciółce Mai, córce Magdy, szukamy inspiracji do zrobienia najładniejszej na świecie kuchni, która byłaby pierwszą w życiu kuchnią Majki. Znalazłyśmy parę zdjęć w necie, ale jeśli macie jakieś pomysły, albo doświadczenia, podzielcie się proszę. Ostatnie zdjęcie przedstawia kuchnię, którą będziemy przerabiać. Piszcie jeśli coś przyjdzie Wam do głowy.









Oto paskuda do przerobienia:


14 komentarzy:

  1. Zajrzyj na blog "Wietrzne przemeblowania"

    OdpowiedzUsuń
  2. Na w/w blogu w poscie z 4 marca jest taka kuchenka , znalazlam tez blog "Lawendowy kredens" post z 21 kwietnia.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! Nie dość, ze znalazłyśmy to czego szukałyśmy, to jeszcze świetne blogi poznałam :)

      Usuń
  3. Paskuda nie jest taka paskudna i wygląda na solidną:) Dobrać odpowiednie kolorki, można by było np zmienić gałeczki i będzie pięknie! Dla dziecięcia zegar to raczej z cyframi cały bym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest solidna, ale jest też paskudna:) Zobaczysz jak ją odpicujemy:)

      Usuń
  4. Jakie fikuśne rzeczy dla dzieci istnieją! Ja w swoich czasach to miałam kawałek plastiku i zazdrościłam kuzynkom ze wsi sklepiku urządzonego między konarami drzewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jak nam się wyobraźnia wykształciła, z braku tego co dziś można kupić.

      Usuń
  5. Łaaał:) Trudno byłoby mi się na coś konkretnego zdecydować, rozczulił mnie ten mały czajnik:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czainiczek, czainiczkiem, ale my tu mamy kuchnię do przerobienia :)

      Usuń
  6. jesteście bardzo inspirujace a zdjęcia po prostu miod na serce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam kiedyś dla moich dziewczyn kuchnie z tektury np. taką http://www.achcozablog.blogspot.com/2012/06/przepis-nakuchenke-z-tektury.html.
    W poprzednich postach wrzuciłam też sporo inspiracji dziecięco-kuchennych więc zapraszam - może coś Wam się spodoba;)
    A co do Waszej kuchni do przerobienia to jest absolutnie szałowa! Ja bym ją przemalowała na biało, czerwone akcenty zastąpiła np. turkusem i dodała parę tkaninowych gadżetów typu kolorowa girlanda, czy ściereczka.
    Pozdrawiam,
    ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie chce mnie przekierować na tego linka:(
      A co do Twoich uwag, to są w 100% spójne z naszymi zamiarami:)

      Usuń
    2. spróbuj bez kropki na samym końcu... to jest najprawdopodobniej przyczyna. ach!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!