poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Kotka Lila w podróży...



 


Pierwszą rzeczą o jaką poprosiła kotka Lila, kiedy tylko wyszła spod igły, była filcowa torebka przez ramię, której mogłaby używać w podróży. Pozostałe przytulanki zareagowały na to z wielkim zaciekawieniem.
Gdzie też Lila się wybiera? Nie zdradziła jednak nikomu celu swojej wyprawy, ale poprosiła królika w kropki, aby pożyczył jej aparat, żeby po powrocie móc pokazać im wszystko co widziała.

 


 









 


 








 


Czy ktoś zgadnie skąd pełna wrażeń Lila wraca do domu?









PS. A tu kotka Lila bierze udział w WYZWANIU:) 


17 komentarzy:

  1. Bardzo urocza kotka.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotka Lila była w Lublinie. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przeurocza! Szkoda, że nie moja :( Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ ta kotka miała dzień pełen wrażeń, zazdroszczę jej bardzo takiej podróży i jednocześnie życzę mnóstwa ciekawych wycieczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miała atrakcji :-)

    P.S. Fantastyczne wąsiska!

    OdpowiedzUsuń
  6. kotka śliczna, torebeczka i aparat są zachwycające :) pozdrawiam, ania z niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe zdjęcia i pomysł na notkę :) jest na prawdę ciekawa
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę! Moja prawie imienniczka. Prawie bo ja jmam jedną literkę więcej - Lilla. Nie zgadnę gdzie była, ale jej tej wyprawy zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrrrrrauuuu :). Przecudna kotka! No jestem bardzo ciekawa, gdzie Lila podróżowała :).

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna podrozniczka taka mala bidulka tyle widziala i wcale sie nie bala

    OdpowiedzUsuń
  11. No to się nazwiedzała! Ma nadzieję ze ją nóżki nie bolą

    OdpowiedzUsuń
  12. Coz za wycieczka pelna wrazen, choc nie mam pojecia jakie to miasto.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko i córko, co za cudna wycieczka! Fantastyczne zdjęcia i przepiękna Lila!

    OdpowiedzUsuń
  14. W Lublinie. Nie znam tego miasta, ale znalazłam w sieci ten pub ze zdjęcia;-).Szkoda ,że mnie tam nie było, bo cała impreza wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!